maandag 8 januari 2007

Eerder werk





Tekening zwarte stylo BIC 290 x 210
"Industrie" ©








Tekening zwarte stylo BIC 210 x 297
"Een magere boom" ©








Tekening zwarte stylo BIC 210 x 297
"Opgelapt" ©











Lijnets 70 x 90
Ex Libris
"Martijn Swolfs"
©







Lijnets 80 x 110
"Vast"
©





Ets droge naald 90 x 160
"Zien"
©





Lijnets 90 x 90
Q1 "Trompet"
©





Lijnets 90 x 90
Q2 " Piano " ©







Lijnets 90 x 90
Q3 "Sax" ©








Lijnets 90 x 90
Q4 "Bas" ©














Linosnede 165 x 120
Balsporten "Net"
©



Linosnede 165 x 120
Balsporten "Ontzettend" ©


Linosnede 165 x 120
Balsporten "Rebound" ©








Lijnets 90 x 90
"Ex Libris"
Peter Kaspers ©









Lijnets 130 x 150
"Ex Libris"
Jozef Swolfs ©








Linosnede 240 x 295
"System Cleanup" ©








Linosnede 210 x 300
"Op één stap van de herfst"
©









Linosnede 210 x 210
"Pica Pica" ©

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit is dan mijn eerste reactie, Gie.
Verbazend; PRACHTIG Uw werk; kan alleen maar het begin zijn van 'n heel lang vervolg!!
PROFICIAT
Papa:-)

Anoniem zei

Amai, ik ben echt verwonderd wat je al allemaal gemaakt hebt op zo'n korte tijd. Het is gewoon prachtig. IK kan je alleen maar aanmoedigen om voort te doen.
Een dikke proficiat!!!!
Je beste vriendin

Jonas zei

chique chique,

de mooiste tot op heden vind ik de ex librissen van martijn en pepe... echt super knap.
ook de 'pica pica',de 'bass',de'sax', de'trompet' en de industrie behoren tot men favorieten.

op naar de volgende, want stilzitten,daar zijn we niets mee :-)

keep up the good work

Anoniem zei

Uw werken zijn gewoon fantastisch!!
De balsporten, ex libris van Martijn en de Pica Pica vinden mijn kinderen geweldig.
Blijven doen!!!!!!!
Kim, Sven en Linda :D

Anoniem zei

Zoals velen al hebben gezegd papske, ge zijt ne krak !
Ongelofelijk wa ge allemaal maakt !
Ik ben héél trots op u dus blijf maar doordoen !

Bedankt voor de prachtige Ex-libris die uiteraard mijn favoriet is, hoewel "system clean up" ook mijn voorkeur draagt !

Ma oke, papske ge zijt de beste !
Martijn